zpět měřící přístroje

testery autobaterií a olověných akumulátorů   

 

     model

popis

cena s DPH

1

 EUFAB

 tester autobaterie 12Vs 6x LED se svorkama
2

 AT984

 tester napětí autobaterie12V  5x LED do zásuvky zapalovače
3

 BT108

 tester napětí autobaterie12V  6x LED do zásuvky zapalovače
4

 ITEM021

 digitální tester napětí 12V s LED displejem do zásuvky zapalovače
5

 APM1

 digitální tester napětí 12V s LED displejem s kablíkem do zásuvky zapalovače
6

 BM030

 digitální tester napětí 12V/24V s teploměrem, LED displej s kablíkem do  zapalovače
7

 BT124

 digitální tester napětí 12V/24V s LCD displejem s 3ks kablíků
8a

 TYT3310

 analogový zátěžový TESTER100A autobaterií 6 a 12V
8b

 TYT3311

 digitální zátěžovýTESTER 100A autobaterií 12V
9a

 TESTBT1

 analogový zátěžový TESTER autobaterií 6 a 12V přizatížení 100A
9b

 TESTBT3

 digitální zátěžovýTESTER autobaterií 12V při zatížení 100A
10

 BT2000

 digitální automatický TESTER autobaterií 12V 

 1 

 2 

 3 

 4 

 5 

 6 

 7 

 8a 

 8b 

 9a 

 9b 

 10 

EUFAB AT984 BT108 ITEM021 APM1 BM030 BT124 TYT3310 TYT3311 TESTBT1 TESTBT3 BT2000


   EUFAB  tester autobaterie 12V s 6x LED s krokosvorkama

  Tímto jednoduchým testerem získáváte informaci o stavu vašeho akumulátoru. Po připojení na svorky baterie vám bude ukazovat stav akumulátoru pomocí LED při různém provozu . Funkčnost testeru indikuje 1. zelená LED (min.10V). Při vyšším napětí se rozsvítí některá z dalších barevných LED (viz.tabulka níže). Pokud svítí jen zelené, je vše v pořádku, žlutá kontrolka je výstraha (slabý akumulátor, nutná kontrola - dobít). Červené kontrolky označují kritický stav - vybitá baterie nebo přebíjení (vadná nabíjecí soustava). Použití: ke zjištění a prevenci poruch akumulátoru a ke kontrole nabíjení vašeho vozu. Vhodné pro každého, jednoduchá a jednoznačná indikace stavu.

EUFAB cena

technická data

připojení krokosvorkama na baterii 12V

1 + 5 kontrolek LED

1. kontrolka indikuje funkčnost testeru

5  kontrolek indikuje stav baterie


  oceníte během zimního provozu

význam kontrolek při vypnutém motoru

0 1 2 3 4  vybitý akumulátor pod 10V
0            vybitý akumulátor (10-12,2V)
0 1          téměř vybitý akumulátor (12,3V)
0   2        částečně vybitý (50%) akumulátor (12,6V)
0     3      akumulátor OK (12,8-13,8)
při běžícím motoru
0     3 4    plně nabitý akumulátor OK (14-14,7V)
0     3   5  vada v dobíjení  14,8V a více
 

  AT984  tester autobaterie 12V s 5x LED do zásuvky zapalovače

  Velmi jednoduchá kontrola stavu baterie a dobíjení. Po zastrčení do zásuvky zapalovače se rozsvítí diody LED a budou trvale ukazovat stav akumulátoru i během provozu. Tímto testerem můžeme získat přesné informace o stavu vašeho akumulátoru i dobíjecí soustavy. Testovat můžete baterii nejprve naprázdno, bez zátěže, ukáže stav nabití, pak při zátěži, ukáže, zda dokáže baterie dát dostatečný proud pro startování. Během zátěžového testu (bez běžícího motoru, s rozsvícenými hlavními světly) zjistíte velmi přesně stav akumulátoru. Při testu dobíjení zjistíte během jízdy schopnost dobíjení baterie, Můžete kontrolovat funkci regulátoru dobíjení při vyšších otáčkách, též schopnost dobíjení při zapínání různých spotřebičů, např. při zapnutých světlech, větráku nebo topení. Pomůže zjistit problémy v nedostatečném dobíjení. Pětice kontrolek LED zobrazí stav. Ideální stav je, pokud během testování svítí 2. až  4. zelená kontrolka (dle režimu provozu). Pokud svítí jen 1. červená nebo všechny, je něco špatně, více informací v tabulce. Tester je vybaven i lampičkou (žárovka na spodní části testeru). Přepínačem na boku si volíte funkci testeru nebo lampičky.  Použití: k jednoduchému zjištění a prevenci poruch akumulátoru a ke kontrole dobíjecí soustavy vašeho vozu. 

1  10-11V vybitá baterie
2  11-12V slabá baterie
3  12-13V normal
4  13-14V plně nabitá
5  16V přebíjení

AT984 cena

technická data

připojení do zdířky autozapalovače 12V

rozměry 100 x 56 x 30 mm

 tři kontrolky LED


  oceníte hlavně během zimního provozu

význam rozsvícených kontrolek

  Test při vypnutém motoru
kontrolky   význam - stav akumulátoru
 1            vybitý akumulátor
 1   2         částečně vybitý akumulátor
 1   2   3       nabitý akumulátor OK
 1   2   3   4     plně nabitý akumulátor OK

  Test při zapnutém motoru

 1           alternátor nedobíjí
 1   2         alternátor málo dobíjí
 1   2   3       dobíjení normal při zátěži
 1   2   3   4     dobíjení v pořádku OK
 1   2   3   4   5   alternátor přebíjí, nefunkční regulátor 

   BT108  tester autobaterie 12V s 6x LED do zásuvky zapalovače

  Jednoduchá kontrola a test autobaterie. Stav autobaterie poznáme podle svitu nejvyšší kontrolky. Kontrolky jsou rozděleny do dvou skupin, první 3 kontrolky ukazují stav baterie, další 3 kontrolky ukazují stav nabíjení. V tabulce jsou zobrazeny všechny možnosti a významy svitu kontrolek. Při měření bez motoru zjišťujeme stav nabití akumulátoru, při rozsvícení dálkových světel kontrolujeme baterii při zátěži, zda je schopna dát dostatek proudu pro startování, pokud bez zátěže svítí všechny 3 kontrolky (nabití 100%) a po rozsvícení dálkových světel dojde k zhasnutí všech kontrolek, je baterie vadná, nutno vyměnit. Po nastartování motoru sledujeme 5. kontrolku, pokud svítí i při rozsvícených světlech, je dobíjení v pořádku, pokud se rozsvítí i poslední 6. červená kontrolka, pak nefunguje regulátor dobíjení, nutná oprava. Tento tester je vybaven konektorem do autozapalovače s kablíkem délky cca 1m.  Použití: k jednoduchému zjištění a prevenci poruch akumulátoru a k průběžné kontrole dobíjecí soustavy vašeho vozu během jízdy. 

BT108 cena

technická data

připojení do zdířky autozapalovače 12V

rozměry 100 x 56 x 30 mm

6 kontrolek LED ve třech sekcí

význam nejvyšší rozsvícené kontrolky

  Test při vypnutém motoru
kontrolky   význam - stav akumulátoru
BATT ALTERN  
1 2 3 4 5 6  vybitý akumulátor
 1              částečně vybitý akumulátor 25%
 1   2           částečně nabitý akumulátor 50%
 1   2   3         nabitý akumulátor OK

  Test při zapnutém motoru

 1   2   3         alternátor nedobíjí
 1   2   3   4       alternátor nedostatečně dobíjí
 1   2   3   4   5     dobíjení v pořádku OK
 1   2   3   4   5   6   alternátor přebíjí, nefunkční regulátor 

   ITEM021  tester napětí 12V s LED displejem do zásuvky zapalovače

 Měřicí přístroj palubního napětí nám umožní rozpoznat slabou nebo vadnou baterii i nedostatky v dobíjecí soustavě, a to jak nedostatečné dobíjení i přebíjení. Též pomůže zjistit, zda dobíjecí kapacita je dostatečná nebo že máme větší spotřebu, a baterie se nedobíjí. Tyto informace oceníte zejména v zimním období, kdy často dochází k nečekanému selhání baterie. Tento modul s červeným LED displejem se vkládá přímo do konektoru zapalovače.

ITEM021 cena

technická data

napětí  

 12V  nebo 24V

připojení  

 do zásuvky autozapalovače

rozměry  

 rozměry 40 x 26 x 70 mm

indikace  

 třímístný číslicový LED displej

  délka propojovacího kablíku 60cm


  oceníte během zimního provozu

 při běžícím motoru
14,8-13,4V  velmi dobrá (při běžícím motoru)
13,4-13,2V  dobrá (při běžícím motoru)
13,2-12,8V  zkontrolovat (při běžícím motoru)
při vypnutém  motoru
12,8-11,9V  dobrá (při vypnutém  motoru)
11,9-11,6V  zkontrolovat (při vypnutém  motoru)
11,6 a méně  špatný stav (při vypnutém  motoru)

   APM1  tester napětí 12V s LED displejem s kablíkem do zásuvky zapalovače

Prostřednictvím APM1 získáváte permanentní informaci o stavu vašeho akumulátoru, což obvykle v automobilech není možné, protože v nich tyto indikátory stavu akumulátoru chybí. Po zapojení do zásuvky zapalovače vám APM1 bude trvale ukazovat aktuální akumulátorové napětí s přesností na 0,1 V. Kromě toho kontroluje dobíjení akumulátoru a varuje při vybití baterie.K prevenci poruch akumulátoru a ke kontrole nabíjení vašeho vozu. Pokud je vše OK, má se napětí pohybovat mezi 12 až 14,5V.

APM1 cena

technická data

napětí  

 12V

připojení  

 do zásuvky autozapalovače

rozměry  

 rozměry 60 x 43 x 15 mm

indikace  

 třímístný číslicový LED displej

  délka propojovacího kablíku 60cm


dvě kontrolky LED

LED 1

 nedobíjí, špatná baterie

LED 2

 přebíjení, vadná baterie (velký vnitřní R)


  oceníte během zimního provozu

Levá kontrolka-  nechte běžet motor na volnoběh a připojte APM1, pokud kontrolka svítí, nabíjení není v pořádku

Pravá kontrolka-  vypněte motor a připojte APM1- pokud se rozsvítí LED kontrolka, batérie je nedostatečně nabitá


   BM030  digitální tester napětí 12/24V s  teploměrem, LED displej s kablíkem do zásuvky zapalovače

 Tímto testere získáváte permanentní informaci o stavu vašeho akumulátoru a palubní sítě, což obvykle v automobilech není možné, protože v nich tyto indikátory  palubní sítě chybí. Po zapojení do zásuvky zapalovače vám bude ukazovat  v 3 vteřinových intervalech aktuální akumulátorové napětí s přesností na 0,1 V a okolní teplotu. Vhodné pro palubní napětí 12 i 24V. Pokud je vše OK, má se napětí pohybovat mezi 12V až 14,5V nebo 24V až 29V.

BM030 cena

technická data

pro napětí  

 12V  nebo 24V

připojení  

 do zásuvky autozapalovače

rozměry  

 rozměry 70 x 35 x 16 mm

indikace  

 třímístný číslicový LED displej

funkce voltmetr + teploměr

interval přepínání voltmetr / teploměr 3 sec.

  délka propojovacího kablíku 60cm


  oceníte během zimního provozu

 při běžícím motoru
14,8-13,4V  velmi dobrá (při běžícím motoru)
13,4-13,2V  dobrá (při běžícím motoru)
13,2-12,8V  zkontrolovat (při běžícím motoru)
při vypnutém  motoru
12,8-11,9V  dobrá (při vypnutém  motoru)
11,9-11,6V  zkontrolovat (při vypnutém  motoru)
11,6 a méně  špatný stav (při vypnutém  motoru)

   BT124  digitální tester napětí 12/24V s LCD displejem s kablíky

  Digitální tester s velkým LCD displejem nás informuje o stavu baterie i o stavu nabíjení. Tímto testere můžete získávat permanentní informaci o stavu vašeho akumulátoru a palubní sítě, což obvykle v automobilech není možné, protože v nich tyto indikátory  palubní sítě chybí. Tester je konstruován pro napětí 12V i 24V. Přepínání režimu přepínačem. Podsvícení displeje se aktivuje tlačítkem na boku přístroje po dobu  30sec. K testeru se dodávají 3  různé kablíky, které si můžete vybrat dle potřeby, 1 .kablík je určen pro trvalé připojení a je zakončen kabelovými očky. 2. kablík je zakončen autokonektorem pro rychlé a mobilní připojení, 3. kablík je určen k měření přímo na baterii a je opatřen velkýmai krokosvorkami.. Po připojení vám bude ukazovat aktuální akumulátorové napětí s přesností na 0,1 V.v rozsahu 5 až 39,9V. Pokud je vše OK, má se napětí pohybovat mezi 12 až 14,5V nebo 24 až 29V. O rychlé vyhodnocení aktuálního stavu se stará 8 obrázkových ikon, pod údajem napětí, jejich význam je uveden dole v tabulce.

BT124 cena

technická data

napětí  

 12V  nebo 24V, volba přepínačem

měřící rozsah  

 5 až 39,9V

přesnost  

 +/- 0,1V

spotřeba  

 5,9 mA při 12V

 11,6 mA nebo 24V

připojení  

 do zásuvky autozapalovače

 krokosvorky k autobaterii

 kablík s očky pro pevné připojení

délka kablíků  

 cca 40cm

rozměry  

 30 × 88 × 60 mm (v × d × š)

indikace  

 čtyřmístný LCD displej

 kontrolka LED nízkého napětí 3-5V

pracovní teplota  

 -10 °C až 45 °C

rozměry  

 30 × 88 × 60 mm (v × d × š)

hmotnost  

 58g

krytí  

 IP20

  délka propojovacího kablíků  38- 43cm


8 obrázkových  ikon informuje o stavu baterie

1. Nízké napětí, autobaterii co nejdříve nabijte

2. Střední napětí autobaterie, baterii brzy nabijte

3. Autobaterie plně nabitá, připravená k použití

4. Nabíjení probíhá normálně

5. Nabíjení normální, autobaterie bude brzy plně nabitá

6. Autobaterie je možná přebitá (přespříliš nabitá)

7. Napětí je nižší než 11,0 V, baterii co nejdříve nabijte

8. Napětí je nižší než 5,0 V,okamžitě nabijte nebo vyměňte


  TYT3310  analogový zátěžový TESTER 100A pro autobaterie 6 a 12V

 Tímto testerem správně otestujete baterii i mimo auto díky zátěžovému měření, které simuluje stav při startování. Jednoduché zjištění zbývající kapacity a stavu olověných autobaterií s napětím 12 V nebo 6 V, pro kapacity 35Ah a větší. Přístroj má ručkový měřící přístroj s barevnou i číslicovou stupnicí do 16V. Během testu by se měla ručka držet v zeleném poli, pokud je dobrý akumulátor, pokud spadne do žlutého pole, je potřeba baterii dobít. Červené pole značí vybitý nebo špatný, Tímto testerem správně otestujete baterii i mimo auto  díky zátěžovému měření. Tester je napájen z měřené baterie.

TYT3310  cena

technická data 
použití    pro olověné akumulátory 6 a 12V
  displej     voltmetr s barevnou  stupnicí 0-16V
  měřicí rozsah     0 - 16V DC
  testovací proud     45A při 6V  
  100 A  při 12V
  doba měření     10 sec. 
  provozní teplota  

  0°C - 55C

napájení  

  z měřené baterie

  rozměry  

  295 x 180 x 60 mm

  hmotnost  

  1,7 kg

  význam barevných polí pro 6V akumulátor
  červené 6V  

  < 4.6V  (špatný nebo vybitý)

  žluté  6V  

  4.6 - 5.8V  (použitelný)

  zelené 6 V  

  5.8 - 7V  (OK)

  význam barevných polí pro 12V akumulátor
  červené 12V  

  < 7 - 9V (špatný nebo vybitý)

  žluté  12V  

  9 - 11.2V (použitelný)

  zelené 6  12V  

  9.4 - 12.8V (OK)

 

 optimální pro zátěžové měření baterie 30 až 500 Ah

 pro 100 - 1000 CCA

  

   Zjištění stavu olověných akumulátorových baterií  6V nebo 12V  

  • Měření napětí při zatížení proudem 100 A. vhodné pro baterie od 30Ah a vyšší
  • Měření nabíjecího napětí (test nabíjecí soustavy) při běžícím motoru.

  • Měření napětí baterie bez zatížení


  TYT3311  digitální zátěžový TESTER 100A pro autobaterie 12V

  Během 10sec zjistíme aktuální stav kapacity akumulátoru, stav je indikován  číslicovým 3 místným LED displejem s barevnými kontrolkami LED (zelená-výborný, žlutá -použitelný, červená-špatný). Poloautomatická digitální zkoušečka k jednoduchému zjištění zbývající kapacity a stavu olověných autoakumulátorů s napětím 12V, pro kapacity od 35Ah a více. Zátěžové měření proudem 100A  po dobu 10 sec. (simuluje podmínky startování). Vhodné pro amatérské i profesionální použití. Tímto testerem správně otestujete baterii i mimo auto díky zátěžovému měření.

TYT3311  cena

technická data

použití    pro olověné akumulátory  12V
  displej LED  

  3 místný  max "999" 14mm

  testovací proud     100 A +/-5% při 13,2 V
  měřicí rozsah     8 - 25V DC
  napětí při zatížení     8 - 16V DC
  doba testu     10s
  přesnost měření  

  0,1 V

  provozní teplota  

  0°C až +50°C

napájení  

  z měřené baterie

  rozměry  

  285 x 107 x 75 mm

  hmotnost  

  1,3 kg

význam kontrolek při zatížení 100A

OK

 kontrolka LED

   <  9,1 V (vybitá, špatná)

WEAK

 kontrolka LED

   9,1 - 10.7 V (použitelná)

BRAD  kontrolka LED

   > 10.48V (dobrá)

 

 pro zátěžové měření baterie 40 až 500 Ah

 pro 150 - 1400 CCA

  
  Zjištění stavu olověných akumulátorových baterií  12V  
  • Měření napětí při zatížení proudem 100 A. vhodné pro baterie od 40Ah a vyšší
  • Měření napětí baterie při startování motoru.
  • Měření nabíjecího napětí (bez zatížení) při běžícím motoru.

  TESTBT1 analogový zátěžový TESTER autobaterií 6 a 12V při 100A

 Během krátké doby (10sec) zjistíme aktuální stav autobaterie. Ideální zkoušečka s ručkovým měřidlem s barevnou stupnicí k jednoduchému zjištění zbývající kapacity a stavu olověných autoakumulátorů s napětím 12 V nebo 6 V s kapacitou od 35Ah a větší. Zátěžové měření proudem 100A po dobu 6sec.simuluje podmínky startování. Má pět stupnic pro měření  akumulátoru za různé teploty (21°C až -18°C (při nízké teplotě se kapacita baterie snižuje). Červené pole-špatný, žluté pole-použitelný, zelené pole-OK (výborný). Pro správné měření si musíme vybrat jednu z pěti stupnic dle aktuální teploty, neboť při nízkých teplotách se kapacita akumulátoru snižuje a výsledek by byl zkreslen. Tímto testerem správně otestujete baterii i mimo auto  díky zátěžovému měření.

TESTBT1  cena

technická data 
  displej     voltmetr s barev.stupnicí 6-12V
  měřicí rozsah     0 - 16V DC
  testovací proud     45 / 100 A  
  doba měření     2 - 6 sec. 
  přesnost měření  

  0,1 V

  provozní teplota  

  0°C - 55C

napájení  

  z měřené baterie

  rozměry  

  295 x 180 x 60 mm

  hmotnost  

  1,7 kg

  význam bar. pole (pět stupnic dle okolní  teploty)

  barevné pole pro 6V akumulátor

  červené 6V  

  < 4.6V  (špatný nebo vybitý)

  žluté  6V  

  4.6 - 5.8V  (použitelný)

  zelené 6 V  

  5.8 - 7V  (OK)

  barevné pole pro 12V akumulátor

  červené 12V  

  < 7 - 9V (špatný nebo vybitý)

  žluté  12V  

  9 - 11.2V (použitelný)

  zelené 6  12V  

  9.4 - 12.8V (OK)

 

pro zátěžové měření 6V baterie  15 až 500Ah

pro zátěžové měření 12V baterie  30 až 700Ah

  

   Zjištění stavu olověných akumulátorových baterií  6V nebo 12V  

  • zatěžovací měření proudem 100 A. vhodné pro baterie od 15/30Ah a vyšší
  • Měření nabíjecího napětí (bez zatížení) při běžícím motoru.

  • Měření napětí baterie (bez přepnutí na zatěžovací měření) při startování motoru.


  TESTBT3  digitální zátěžový TESTER autobaterií 12V při zatížení 100A

  Během 10sec zjistíme aktuální stav akumulátor, stav je indikován barevnými LED (zelená-výborný, žlutá -použitelný, červená-špatný). automatická digitální zkoušečka s číslicovým 3 místným LED displejem s barevnými kontrolkami LED k jednoduchému zjištění zbývající kapacity a stavu olověných autoakumulátorů s napětím 12V pro kapacity od 35Ah a více. Zátěžové měření proudem 100A  po dobu 10 sec. (simuluje podmínky startování). Poloautomatický provoz doplněný kontrolkami 3x LED. Vhodné pro amatérské i profesionální použití. Tímto testerem správně otestujete baterii i mimo auto díky zátěžovému měření.

TESTBT3  cena

technická data

  displej LED  

  3 místný  max "999" 14mm

  testovací proud     100 A +/-5% při 13,2 V
  měřicí rozsah     8 - 25V DC
  napětí při zatížení     8 - 16V DC
  doba testu     10s
  přesnost měření  

  0,1 V

  provozní teplota  

  0°C až +50°C

napájení  

  z měřené baterie

  rozměry  

  285 x 107 x 75 mm

  hmotnost  

  1,3 kg

význam kontrolek

OK

 kontrolka LED

   <  9,1 V (vybitá, špatná)

WEAK

 kontrolka LED

   9,1 - 10.7 V (použitelná)

BRAD

 kontrolka LED

   > 10.48V (dobrá)

 

 pro zátěžové měření baterie 36 až 500 Ah

  
  Zjištění stavu olověných akumulátorových baterií  12V  
  • zatěžovací měření „zkratovým“proudem 100 A.  vhodné  od 36Ah a vyšší
  • Měření napětí baterie při startování motoru.
  • Měření nabíjecího napětí (bez zatížení) při běžícím motoru.

  BT2000  digitální automatický TESTER autobaterií 12V s voltmetrem

  Velmi jednoduchý a přesný tester 12V autobaterií. Vhodný pro klasické kyselinové, gelové a AGM baterie. Po připojení baterie tester na displeji ukáže okamžité napětí baterie. Zadáte kapacitu baterie (Ah) a normu, ve které chcete měřit (EN, DIN, atd.) a na displeji nastavíte hodnotu startovacího proudu měřené baterie. Poté tester ukáže aktuální startovací proud baterie. Diody se symboly baterie ukáží v jakém stavu baterie je: zda-li je nabitá, je nutné ji nabít či nahradit novou. Měří baterie od napětí 7,6V do 17V. Dále je možno provádět měření dobíjení alternátoru a funkčnost startéru. Nepotřebuje žádný zdroj – potřebné napětí si bere z měřené baterie.

BT2000  cena

technická data

  displej LED  

  3 místný číslicový 14mm

kontrolky LED  

  5x barevné kontrolky LED

  měřicí rozsah     7,6 - 17,0 V DC
  doba testu     několik sec.
  přesnost měření  

  0,1 V

  provozní teplota  

  -18°C až +50°C

napájení  

  z měřené baterie

  rozměry  

  190 x 98 x 38 mm

  hmotnost  

  0,3 kg


volba hodnotícího systému

hodnotící systém výchozí hodnota rozsah (Ah)
CCA 500 Ah 100-1400
SAE 600 Ah 100-1400
EN 600 Ah 100-1400
IEC 280 Ah 100-800
DIN 280 Ah 100-800

návod k obsluze:   

  
rozsvícené kontrolky I.     význam kontrolek při měření baterie
OK LOW X  baterie je zcela nabitá a v pořádku
OK LOW X  po opětovném nabití lze baterii opět využívat
OK LOW X  proveďte opětovné nabití baterie a měření opakujte, při zjištění stejného výsledku baterii vyměňte
OK LOW X  baterie je slabá, nutná výměna

rozsvícené kontrolky II.

    význam kontrolek při kontrole startovacího systému

OK Replace

 startovací napětí je vyšší než 9,6V, startovací systém je v pořádku

OK Replace

 startovací napětí je nižší než 9,6V, závada ve startovacím systému, proveďte kontrolu zapojení a startéru


rozsvícené kontrolky II.

    význam kontrolek při kontrole nabíjení

OK Replace

 nejvyšší nabíjecí napětí je 13,3 až 15,5V, nabíjecí systém je v pořádku

OK Replace

 nabíjecí napětí je nižší než 13,3V nebo vyšší než 15,5V, jeli napětí nižší, zkontrolujte alternátor, jeli vyšší, zkontrolujte regulátor


  Zjištění stavu olověných akumulátorových baterií  12V  
  • detekce vadného článku baterie
  • Měření napětí baterie při startování motoru.
  • Měření nabíjecího napětí, kontrola nabíjecí soustavy 
  • Hodnocení kapacity baterie dle různých norem (CCA, SAE, EN, ICE, DIN)
  • Rychlé a jednoznačné výsledky během několika sekund bez nutnosti dalšího testování

  Doplňující informace o dobíjení olověných akumulátorů

Kapacita (startovací síla) plně nabité autobaterie klesá při teplotách pod bodem mrazu na 70 % i méně
Největší poškození autobaterií způsobuje jejich přebití.
„Teplé“ baterie lze rychleji dobít než baterie studené.
Každá baterie se samovolně vybíjí. U bezúdržbových baterií je tento vybíjecí proud nejnižší.
U dlouhodobě nenabitých baterií se projevuje sulfatace (zasíření olověných desek akumulátorů) a tím  ztrácejí baterie svojí kapacitu.
Nabitá (nepoškozená) baterie vykazuje napětí naprázdno 12,7 V (nebo více).
Poškozená nebo vybitá vykazuje napětí naprázdno 10,5 V (nebo méně).



další nabídka

autoanalyzery

nabíječky autobaterií

klešťové ampérmetry

 autoalarmy


zpět měřící přístrojeměřící přístroje

aktualizace stránky 23.04.2018 ceny byly aktualizovány a jsou s DPH